Ada Apa Dengan Wilayah Nunu?

Tuesday, January 7, 2014

Buat $$$$ dengan Bo$$ Venture

Tahun 2014 ni, sape yg rasa2 tak mencabar? sumpah Nunu rase mencabar gile..

Ape yang tak naik? sume hrga barang naik..yang turun cuma hujan dan terkadang hujan airmata..ewah..hahah

So, menghampiri hari ke-90 Nunu dengan Bo$$ Venture, dengan takde sorang pon downline..wallet terkumpul utk dicashkan dah berjumlah USD32.99 (see pic) manakala peek credit wallet dah cecah USD 244.56..dan tadi, Nunu manual topupkan USD30 atau bersamaan RM100 lepas tolak caj..kalau takde aral, hari ke-89 nanti dah naik DSI cash wallet minima USD50.25 bersamaan tarikh 20 January 2014 nanti.. ada la pengiraannye..orang yg join BV ni paham ler..Alhamdulillah..nanti Nunu nak withdraw hasil dari BV yang pertama, keluarkan minima USD50 (dalam akaun pn baru cecah banyak tu kan) bersamaan dengan RM140...RM140 ni Nunu nak watpe? ahha..okeh..tadi kan Nunu buat manual topup RM100..ganti balik la..Nunu topup pn sebab nak lajukan or besarkan DSI yang masuk.. lagi skali hanya BV account holder je yang akan paham :)

Ada balance lg RM40..RM40 ni, Nunu akan simpan..nape? haa, modal awal yg join tuh RM825 kot!! kene la ganti modal dlu..anggaran dengan takde sorang pon downline, paling cap ayam Nunu boleh withdraw USD50 sebulan atau bersamaan RM140..tu paling cap ayam yer..sebulan RM140 x 12bulan = RM1,704.00 - modal RM825 - manual topup RM100 = balance ada lagi RM779..untung ke rugi di situ?? Tahun pertama yer..tahun2 berikutnye yang berbaki lagi 7 tahun tuh? korang taknak ke duit FREE??

Tu, anggaran aje..untuk kesekian kalinye, hanya BV account holder yang akan paham..hihi..


Nunu dah ambilkira semua faktor, maka Nunu taknak registerkan sape2 pun under Nunu selagi Nunu belum tuai hasil yang pertama..yelaa..modal sket punye besarla bg kite yg tak punye pape ni..bg yg berada, xde effect pon..selamber je join pakej besar..takpelah..rezeki masing2..

So, apekah Bo$$ Venture ni? meh Nunu nak share sikit..mne tau klu anda berminat nak jana pendapatan sampingan yang cirinye :
- tak perlu jual barang
- tak perlu buat promotion
- terpaksa terima pulangan

Haaaaaa...jangan tak percaya..dlu pn Nunu 3hari 3mlm fikir..nak cari pasal ke tak..klu lingkup, naya..modal nak join bukan kecik..(bg Nunu la)..USD250..atau duit kita RM825...wuahh!!

Tapi Nunu bulatkan tekad..klu bukan rezeki Nunu, mcm mana kawal pn, ketirisan jua...betul tak??


Ini lah dia Motto Bo$$ Venture..Now Everyone can be a BOSS!!

Meh sini nak share FAQS mengenai BV :

S1: Apa itu Bossventure (BV)?
J1: Bossventure ini satu perniagaan online yang dikecualikan cukai 6% oleh kerajaan dari semua produknya. Berkonsepkan e- mall & shopping complex dalam bentuk online. Daripada 6% tadi lah 1.5% diberikan kepada invester 4.5% untuk company. Setiap hari ANDA akan dapat 1.5% dividen dari modal ANDA.


S2: Berapa modalnya dan apa benefit daripadanya:
J2: Modal 1 lot ialah RM825 dimana ia akan dibahagikan kepada income pasif & lesen cyber seumur hidup. RM330 untuk pasif 1.5% setiap hari & RM495 wajib untuk lisen cyber seumur hidup. Income pasif tetap setiap hari (1.5% USD).
Contoh 100usd x 1.5% jumlah x lagi 1.5% dan seterus nya.
Jumlah simpanan.
*** Tahun pertama 1900 usd (RM5700)
*** Tahun ke dua 39,000usd (RM117,000)
*** Tahun ke tiga 770,000usd (RM2,310,000)


S3: Dari mana datangnya dividen yang diberikan setiao hari 1.5% USD tu?
J3: Dari awal sudah dinytakan bahawa Bossventure adalah perniagaan online. Jadi, 1.5% USD tersebut datangnya daripada keuntungan harian yang diperolehi daripada online shopping yang dilakukan oleh sesiapa sahaja yang membeli produk di www.bossventure.com dan dividen tersebut akan diberikan setiap hari.


S4: Apa nama company ni, dari mana & selamat ker melabur di sini?
J4: Nama company ini ialah CASH DEAL SDN. BHD, 100% kepunyaan Malaysia, chairman dia Hakim Hamidi (adik kepada Menteri Pertahanan Malaysia, Zaid Hamidi). Mendapat sijil kelulusan dari MSC untuk menjalankan online bisnes, 10 tahun pengecualian daripada tax, source for funding, business to business, licensing program & pelaburan bermula 2011 - 2020 dan paling penting LISTED di BANK NEGARA.


S5: Bossventure ni Malaysia jer ke yang buat?
J5: Bossventure bertaraf global dimana terdapat beberapa buah negara lain yang menjalankan program seumpamanya seperti China, Hong Kong, Thailand, Filipina, Malaysia & yang terbaru adalah Indonesia.


S6: Berapa tempoh matang untuk kita withdrawal wang tersebut?
J6: Di sini kita tidak mempunyai tempoh matang sepertimana pelaburan-pelaburan yang lain. Anda boleh withdrawal wang anda sekali seminggu dengan syarat, di dalam e-wallet anda harus mempunyai minima 50 USD.


S7: Setelah saya menyertai Bossventure, apa yang perlu saya lakukan selepas itu?
J7: Anda boleh membuat pilihan sama ada "sit & relax" ataupun membawa rakan anda untuk menyertai pelaburan di Bossventure. Jika anda memilih untuk "sit & relax", anda tetap akan memperolehi dividen yang disebut sebagai income pasif 1.5% USD setiap hari. Jadi x perlu bersusah-payah untuk mencari rakan niaga.


S8: Katakan saya mempunyai beberapa orang rakan yang ingin turut serta melabur di Bossventure, apakah keistimewaan yanng akan saya dapat?
J8: Jika ada di antara rakan anda turut serta membuat pelaburan di Bossventure, anda akan mendapat bonus tajaan sebanyak 30 USD (setiap tajaan), bonus pairing 60 USD (setiap kali pairing) dan matching bonus 3% (daily)



Masih ragu-ragu? takpe..





Lapar le pulak..Nunu nak keluar lunch dulu, nanti ade masa terluang Nunu akan updatekan perjalanan BV ni yer..kalau terlambat, maafla..cuma untuk memudahkan uollss jamu mata, bolehlah view album BV kat page Nunu..silalah klik 

Aaaaaa...jangan lupa LIKE sekali yer page tu..bukan pe, klu Nunu upload pape yang latest, senang sket naik kat notification korang..mekasyeehh..jumpe lagi nanti..babai lurve..

No comments:

Post a Comment